Etteplan MORE uudistaa liiketoimintaa digitaalisin keinoin

Verkkouutiset – Julkaistu: 25.03.2019 11:31:53

Etteplan on viime vuosina investoinut digitalisaatioon ja ohjelmistokehitykseen tavoitteenaan laajentaa palvelutarjontaansa ja osaamispohjaansa vastaamaan asiakkaiden digitalisaatiotarpeisiin. Viime vuoden aikana Etteplan vahvisti erityisesti osaamistaan digitaalisten kokonaisratkaisujen, ketterän ohjelmistokehityksen ja pilviratkaisujen ohjelmistojen tarjoajana ostamalla Eatech Oy:n lisäksi Koodain Solutions Oy:n.

Yhdistimme nyt nämä kaksi yritystä ja aiemmin ostetun Soikea Solution Oy:n Etteplanin ohjelmistojen ja digitaalisten palveluiden yksiköksi, joka toimii Suomessa nimellä Etteplan MORE. Etteplan MORE tarjoaa käyttäjälähtöisiä digitaalisia sovelluksia ja palveluita, tiedolla johtamisen palveluita, liiketoimintakriittisiä ratkaisuja ja ratkaisuylläpitoa tehostamaan asiakkaiden liiketoimintaa. Etteplan MORE on kumppanisi aina kun ideasi ja maailman väliin tarvitaan softaa. Lue lisää www.etteplanmore.com

Lisätiedot:

Esa Mäkelä

Etteplan MORE Oy:n toimitusjohtaja

Outi Torniainen

Markkinointi- ja viestintäjohtaja, Etteplan

Etteplan lyhyesti

Etteplan Oyj:n palvelut kattavat teollisuuden laite- ja laitossuunnittelun ratkaisut, ohjelmisto- ja sulautettujen järjestelmien ratkaisut sekä teknisen dokumentoinnin ratkaisut. Asiakkaitamme ovat maailman johtavat valmistavan teollisuuden yritykset. Palvelumme parantavat asiakkaittemme tuotteiden, palvelujen ja suunnitteluprosessien kilpailukykyä tuotteen koko elinkaaren ajan. Etteplanin innovatiivisen suunnittelukyvyn tuloksia on nähtävissä lukuisissa teollisuuden ratkaisuissa ja arjen tuotteissa. Vuonna 2018 Etteplanin liikevaihto oli noin 236 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa on yli 3 000 asiantuntijaa Suomessa, Ruotsissa, Alankomaissa, Saksassa, Puolassa ja Kiinassa. Etteplan on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä tunnuksella ETTE. www.etteplan.com